21 Haziran 2012 Perşembe

Silivri

Çerkezköy'e sonradan iş ya da çeşitli sebeplerle daha büyük merkezlerden gelmiş kişiler bilir ki, içinde çok fazla gidilecek yer olmamasına rağmen,yakın o kadar çok merkez vardır ki bir sürü  farklı ortamı birarada bulabilirsiniz. Silivri, Çorlu, Tekirdağ, İstanbul, Kıyıköy, Edirne, Kırklareli gibi yerlere 30 dakika ile 2 saat arasında ulaşabilirsiniz. Özellikle İstanbulda hafta içi hiç trafik sorununu çekmeden, hafta sonu keyifle alışverişe, tarihi mekanları ziyarete gidebilirsiniz. Aşağıdaki fotoğrafıda ben çekmedim ancak arşivimde benzerleri bulunmakta. Silivride bunun gibi manzaraların keyfini bolca çıkaracağınız güzel bir sahili ve vazgeçilmez balıkçıları bulunmakta. bunlardan bahsetmişken böyle bir görüntüyü özledim sanırım. En kısa zamanda ben de silivriye kısa bir kaçamak yapmalıyım. Daha fazla bilgi edinmek için araştırma yapacağım. Sizinle de paylaşmak istiyorum. İyi tatiller.

Silivri tatil,resimler,ulaşım bilgileri
Silivri Akşamı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder